Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Linnea Hansson - 23 februari 2012 20:03

Idag har varit ännu en torsdag o ännu en dag med taktil beröring. UNDERBART. Älskar verkligen denna kursen. Mia är en så grym lärare o det är underbart att gå på hennes lektioner. Hon är så himla härlig att lyssna till o ju mer vi får lära oss om hur taktil beröring fungerar desto mer intresserad blir jag. Detta är verkligen ngt jag vill hålla på med, helst i arbetet som sjuksköterska o annars privat. :)


Har dock gått miste om en underbar dag tillsammans med min underbara familj. Dom har varit ute nästan hela dagen o det är underbart att (peppar peppar ta i trä) våren verkar vara påväg. :) Jag kom hem ganska tidigt idag så vi gick hela familjen till lekparken o Noel var helt galet lycklig! :) Massa gungande blev det o rutschkanan sprang han till hela tiden. :) Det enda som han inte tyckte om var att Harry fick stå bunden vid vagnen. Det är så härligt att se hur mkt Noel älskar Harry. Han pratar om o springer efter Harry mest hela tiden. :) Harry är väldigt duktig o tillåter allt Noel gör. Men vi brukar låta honom ligga på sin plats mellan sofforna lite då o då under dagen så att han får vara lite ifred.


Imorgon är det dagis o plugg som står på agendan. Hämtade min anatomi tenta från januari idag...inget roligt att hämta ännu en anatomi tenta som man inte klarat. :( Men nytt försök i mars. MÅSTE klara den, vill verkligen inte ha den efter mig o därav inte få min legitimation. Vore så j***a surt!!!! Men bara att försöka igen, det som är svårt att hitta är motivationen till att läsa igenom samma fakta igen. Men uppenbarligen så behöver jag TRYCKA IN DET!! Kanske borde spela in allt på en ljudbok. haha. Då kan man lyssna om o om o om o om igen. haha.

Nu ska vi kolla på Lyxfällan. :) Kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linnea heter jag. Jag är 24 år gammal och bor tillsammans med min sambo (Dan) och vår son (Noel) i Småland. Studerar till sjuksköterska i Jönköping.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards