Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Pottan

Av Linnea Hansson - 12 februari 2012 21:47

En suuper stolt mamma har igår och idag bevittnat när Noel satt sig på pottan o både kissade o bajsade. :) Kanske enligt vissa är ett konstigt ämne att skriva om men blir sjukt stolt över honom. :) Han är ju jääätte röd på sin lilla rumpa så han har fått springa bar här hemma jätte mkt för att lufta, så vi ställde fram pottan i vardagsrummet. Kanske är dumt eftersom det inte är i vardagsrummet toan ligger sen, men det kannske är bättre att den är tillgänglig när det är dags. :) Duktig är han.


Annars har det varit ngr lugna dagar. Lite skola o massa umgås med familjen. :) Min mamma har precis kommit hem från sin resa. Har verkligen saknat henne så de har varit mysigt att träffa henne mkt. :)  Utlovade ju bilder på ramarna o väggen i vardagsrummet, men de kommer senare. Är helt slut ikväll o massor kvar att plocka efter att jag bjudit mina syskon, mamma o hennes sambo på söndagsmiddag. :) Hoppas veckan blir bra för alla. :) /Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Hansson - 28 februari 2012 20:47

Dagen har bestått av MASSA plugg. Känns som om det går bra med anatomin, men det har jag ju känt innan. Hoppas på det bästa inför nästa omtenta. Börjar bli j*****t segt att plugga samma sak hela tiden. Eftermiddagen innebar lek med Noel utomhus. :)...

Av Linnea Hansson - 27 februari 2012 17:45

Vi har haft en underbar helg. :) Dan som är uppvuxen i närheten där vi bor visade mig en super bra lekplats i torsdags. Noel fullkomligt älskar att vara där. :) Vi har varit där varje dag sedan dess. I torsdags mötte jag upp Dan o Noel där efter skol...

Av Linnea Hansson - 23 februari 2012 20:03

Idag har varit ännu en torsdag o ännu en dag med taktil beröring. UNDERBART. Älskar verkligen denna kursen. Mia är en så grym lärare o det är underbart att gå på hennes lektioner. Hon är så himla härlig att lyssna till o ju mer vi får lära oss om hur...

Av Linnea Hansson - 22 februari 2012 15:39

Jag är så jäkla frustrerad över att vara sjuk... Orkar ingenting idag bara sitter här på soffan o degar. USCH tråkigt!! Har försökt att plugga så att lite nytta blir gjort, men huvudet känns tungt o känner mig dimmig så de blev sisådär me pluggandet....

Av Linnea Hansson - 21 februari 2012 12:37

Igår var det verkligen fullt upp. Först lite plugg, sen MASSA med städ. Körde storstädning o plockade upp mkt av Noels leksaker. Lämnade bara favoriterna här nere. Sen iväg o hämta skrutten på dagis o åka iväg på mamma-fika. Det var ngr av mammorna...

Presentation


Linnea heter jag. Jag är 24 år gammal och bor tillsammans med min sambo (Dan) och vår son (Noel) i Småland. Studerar till sjuksköterska i Jönköping.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards