Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Linnea Hansson - 22 februari 2012 15:39

Jag är så jäkla frustrerad över att vara sjuk... Orkar ingenting idag bara sitter här på soffan o degar. USCH tråkigt!! Har försökt att plugga så att lite nytta blir gjort, men huvudet känns tungt o känner mig dimmig så de blev sisådär me pluggandet. :S Har iaf lekt endel me min underbara son, han är så härlig nu. Springer själv o hämtar leksaker o sätter sig på golvet o börjar leka på egen hand. Han är nöjd med det en liten stund. Lego är en stor favorit just nu, jag själv älskar att bygga me lego så frågan är vem som har roligast när han hämtar fram det. Haha. Måla är en annan favorit, igår blev även soffbordet designat av honom. Vi har för tillfället ett vitt högblankt runt soffbord, eller ja numera ett vitt högblankt soffbord med lila streck på. Haha. Men tanken är ändå att vi ska köpa nytt när vi köper soffa så de gör ju inget o sen är de ju sånt man måste räkna med när man har en liten hemma. :)


Satt o tittade på en repris av Äntligen Hemma innan, o dom gjorde ett eget matbord. Blev skit snyggt o jag blev genast sugen på att göra ngt liknande. haha. Man ska "bara" ha tid o ork till det då. Haha. Sen gjorde dom även en fotovägg, o det tipset ska jag tänka på. Dom menade på att istället för att sprida ut alla korten över heela väggen (som vi hade tänkt) kan man sätta dom i en klunga i mitten. När dom gjorde det så blev det snyggt. Tipset var verkligen att lägga ut dom på golvet först för att se hur det kommer bli o prova sig fram. För både jag o Dan är missnöjda med hyllan vi hängde upp på väggen. Blev inte så bra som vi trott så den kommer ryka ner igen. :) Får antingen måla om väggen eller dölja hålen med korten. Känner att man vill få ALLT klart NU, men det går ju helt enkelt inte så är det bara. O det är väl bättre att tänka till ngr extra ggr innan man gör ngt. (ett bra ex på det är ju hyllan som vi hängt upp haha).


Nu ska jag försöka vila en stund så jag är någorlunda pigg när Dan o Noel kommer hem från bokrean. :) Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linnea heter jag. Jag är 24 år gammal och bor tillsammans med min sambo (Dan) och vår son (Noel) i Småland. Studerar till sjuksköterska i Jönköping.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards