Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Nu är det dags!!!!

Av Linnea Hansson - 5 februari 2012 21:32

Dagen har varit härlig, syrrorna o Marko har varit här o umgåtts. Så gött. :) O Noel har sprungit runt o charmat dem. Han är så go när han är på det humöret, leker titt-ut, leker ta o springer runt o bara är allmänt galen. Haha. Sen blev han såklart jätte trött så då satte vi på "apan" o så låg vi o gosade i soffan. Det sista innan läggdags var han jätte gnällig o kändes lite varm, o mkt riktigt så hade han lite feber. De där tänderna spökar mycket nu. Vi har nu sett att det inte är 4 tänder på G utan antagligen 5 eller 6. Har försökt titta, men det är inte så att han är speciellt medgörlig när man vill titta på hans tänder. Usch tycker synd om lillskrutten. Han fick lite alvedon innan sängdags så hoppas jag att det bara är tänderna som orsakar febern o inte något annat. Är lite osäker på en av tänderna, tandköttet ser liksom vitt ut o det är lite intorkat blod eller något runtom. Vet inte om det är kan bli så utan att vara inflammerat eller om det kanske är lite inflammerat utan att det är någon fara. Någon som varit med om detta? Funderar på om vi ska ta o ringa bvc imon o rådfråga om man kan göra ngt för att göra det hela bättre.


Sitter hemma och är lite arg på mig själv. Jag har blivit en sån jävla slöfock igen. I höstas skärpte jag o Dan oss, han tränar ju redan mycket, men vi började tänka på vad vi åt o hur stora portioner vi tog osv. O det gav bra resultat, det tillsammans med mer rörelser för min del o stressen från skolan gjorde underverk. Men nu har jag helt fallit tillbaka i samma rutiner o det känns direkt. USCH USCH USCH!! Det känns ju inte bättre när Dan, som också börjat fuska med maten, bara fortsätter att gå ner. Men det är ju för att han är så jäkla duktig o tränar. :) Är stolt över min duktiga sambo som tränar inför Göterborgs varvet o som blivit så smal o fin. Så från och med imorgon är det nystart som gäller, jag skaaaa lyckas med mitt mål o det är inte många kilon det gäller. Att dessutom skriva det här är bra för då går det inte att mygla, nu vet alla att det är dags för mig att komma igång igen. :) Är så trött på att vara trött o sleten o rund o slapp över magen, allt det går ju att ändra på genom att än en gång tänka på maten o sen framför allt (det viktigaste) BÖRJA TRÄNA!!!!!!!!


Jaja, nu ska jag njuta klart av filmen jag kollar på o sen ska jag sova. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Hansson - 28 februari 2012 20:47

Dagen har bestått av MASSA plugg. Känns som om det går bra med anatomin, men det har jag ju känt innan. Hoppas på det bästa inför nästa omtenta. Börjar bli j*****t segt att plugga samma sak hela tiden. Eftermiddagen innebar lek med Noel utomhus. :)...

Av Linnea Hansson - 27 februari 2012 17:45

Vi har haft en underbar helg. :) Dan som är uppvuxen i närheten där vi bor visade mig en super bra lekplats i torsdags. Noel fullkomligt älskar att vara där. :) Vi har varit där varje dag sedan dess. I torsdags mötte jag upp Dan o Noel där efter skol...

Av Linnea Hansson - 23 februari 2012 20:03

Idag har varit ännu en torsdag o ännu en dag med taktil beröring. UNDERBART. Älskar verkligen denna kursen. Mia är en så grym lärare o det är underbart att gå på hennes lektioner. Hon är så himla härlig att lyssna till o ju mer vi får lära oss om hur...

Av Linnea Hansson - 22 februari 2012 15:39

Jag är så jäkla frustrerad över att vara sjuk... Orkar ingenting idag bara sitter här på soffan o degar. USCH tråkigt!! Har försökt att plugga så att lite nytta blir gjort, men huvudet känns tungt o känner mig dimmig så de blev sisådär me pluggandet....

Av Linnea Hansson - 21 februari 2012 12:37

Igår var det verkligen fullt upp. Först lite plugg, sen MASSA med städ. Körde storstädning o plockade upp mkt av Noels leksaker. Lämnade bara favoriterna här nere. Sen iväg o hämta skrutten på dagis o åka iväg på mamma-fika. Det var ngr av mammorna...

Presentation


Linnea heter jag. Jag är 24 år gammal och bor tillsammans med min sambo (Dan) och vår son (Noel) i Småland. Studerar till sjuksköterska i Jönköping.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards